Programa Consum Escolar de Fruites, hortalisses, llet i lactis.

Curs 2023-24

Cartel fruta_imprenta
IVGama.foto

La Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca, han posat en marxa un pla integral de distribució de fruita en els centres docents sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana denominat: "Pla Escolar de Consum de Fruites, hortalisses i llet".

Este pla naix a través d'una iniciativa europea per a fomentar el consum d'esta mena de productes entre els escolars, a més ve acompanyat amb mesures educatives complementàries i activitats de publicitat, seguiment i avaluació.

La prestació consistirà en la distribució de fruita, hortalisses i llet que inclou a 645 centres que imparteixen Educació Primària i dirigit a 138.347 escolars de 6 a 13 anys, amb un total d'1.798.511 dosi de fruita i hortalissa fresca i 1.107.496 dosi de llet, amb distribució durant el primer semestre de l'any 2024.

Entrega de productes/ Entrega de productos

Llistat de lliuraments/ Listado de entrega