Curs 2023-2024 Ajuntament de Dénia Llibres de text infantil

logo-vector-ajuntament-de-denia

Ajudes per a l'Adquisició de Llibres de Text Infantil

L'Ajuntament de Dénia, per a garantir l'exercici del dret a l'educació dels estudiants del municipi, i amb la voluntat de col·laborar amb les seues famílies en l'esforç econòmic que el començament de curs els ocasiona, destinarà una aplicació pressupostària a la concessió d'ajudes per a l'adquisició de llibres de text i material escolar de segon cicle d’infantil per al curs escolar 2023/2024.

Qui pot sol·licitar-ho:

Poden sol·licitar aquestes ajudes el pare, mare, tutor o tutora legal, amb empadronament a Dénia, d’aquells alumnes matriculats en qualsevol curs de segon cicle d’Educació Infantil o en el tercer nivell de primer cicle d'Educació Infantil, en els centres educatius públics o concertats de la ciutat de Dénia, la Xara i Jesús Pobre, durant el curs escolar 2023/2024.

Quan es pot sol·licitar:

Del 19 d'octubre al 2 de novembre de 2023

Passos a seguir:

- Emplenar de manera telemàtica a través de la web el model de sol·licitud.- Signar la sol·licitud els representants legals de la unitat familiar: pare i mare, tutor o tutora, que tinguen la consideració de persones sol·licitants- Les sol·licituds s’han de presentar a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Dénia mitjançant certificat digital https://oac.denia.es/va/tramits/tramit.aspx?area=false&id=68o per Registre d’Entrada de l’Ajuntament de Dénia, sol·licitant cita prèvia a través de la seu electrònica  OAC Dénia. Oficina Virtual Ajuntament de Dénia (denia.es) o al telèfon 965783555

Documentació necessària:

- Sol·licitud degudament cumplimentada i signada- Original del document bancari de manteniment de tercers (en cas de no constar en un altre procediment de l'Ajuntament)- Original del justificant de pagament amb validesa legal o eficacia administrativa, del cost d'adquisició de llibres de text.

Bases i sol·licitud

A través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Dénia OAC Dénia. Oficina Virtual Ajuntament de Dénia (denia.es)