AMPA Les Vessanes

Per l'educació de les nostres filles i fills

Representants de la junta directiva

misabel

M. Isabel

Mare 5é de Primària
Neus

Mare 3r i 5é Primària
m jesus

M. Jesús

Mare 5é de Primària
Lupe

Mare 1r i 3r Primària
Glòria

Gloria

Mare 2n de Primària

Aquest formulari ja no està disponible. Si vols pots enviar un e-mail al 03009750@edu.gva.es per informar-te. ESP: Este formulario ya no está disponible. Si quieres puedes enviar un e-mail al 03009750@edu.gva.es para informarte.

Fer-se soci

L'AMPA és una associació de pares i mares que es val dels seus socis per realitzar les activitats que combina amb el centre.

Si eres soci o sòcia tindràs possibilitat de obtenir l'agenda personalitzada del centre, descomptes en activitats complementàries del centre i podràs tindre descomptes en les activitats extraescolars de pagament així com altres avantatges.

Activitats extraescolars de pagament

En el curs 2023-24 continuarem amb l'empresa d'activitats extraescolars "Blanc i Negre" les activitats extraescolars que complementen l'educació dels nostres fills i filles.

Enguany, hi haurà noves activitats que us farem arribar en breu. Esperem que us agraden!

Acompanyament a les famílies

L'AMPA participa en les reunions del Consell Escolar i manté comunicació amb els membres de l'Equip Directiu per millorar la convivència escolar i familiar del centre.

Formulari de contacte amb l'AMPA Les Vessanes

Introduïu el vostre nom.
Introduïu un assumpte.
Introduïu un número de telèfon vàlid.
Introduïu un missatge.

Acceptes cedir les dades de contacte per tal de posar-se en contacte per e-mail o per telèfon.

Aceptas ceder los datos de contacto para ponerse en contacto por e-mail o por teléfono.

Heu d'acceptar els termes i condicions.