Horari de recollida del menjador juny 2024

Estimades famílies, us recordem que a partir de juny l'horari del centre i del menjador serà de 9 a 13 hores l'horari lectiu i de 13 a 14 hores el menjador.

La recollida estarà limitada a l'horari de 14:30 fins les 15:00 per a tot l'alumnat.

El preu del menú dia es manté igual que els mesos anteriors a 4,25€/dia. L'alumnat que té beca de menjador continuarà tenint l'ajuda com en els mesos anteriors.

IMPORTANT: Per tal de calcular el personal que serà necessari per cobrir els distints nivells, us demanem que ompliu el següent formulari el més aviat possible marcant aquelles persones que NO faran ús del menjador. La data per confirmar finalitza el 30 de abril.

La recollida serà en les mateixes eixides (menjador d'infantil i menjador de Primària) de manera escalonada.

Moltes gràcies!

COMEDOR DE JUNIO
Estimadas familias, le recordamos que a partir de junio el horario del centro y del comedor será de 9 a 13 horas el horario lectivo y de 13 a 14 horas el comedor.

La recogida estará limitada al horario de 14:30 a 15:00 para todo el alumnado.

El precio del menú día se mantiene igual que en los meses anteriores a 4,25€/día. El alumnado que tiene beca de comedor seguirá teniendo la ayuda como en los meses anteriores.

IMPORTANTE: Para calcular el personal que será necesario para cubrir los distintos niveles, le pedimos que rellene el siguiente formulario lo antes posible marcando aquellas personas que NO harán uso del comedor. La fecha por confirmar finaliza el 30 de abril.

La recogida será en las mismas salidas (comedor de infantil y comedor de Primaria) de forma escalonada.

¡Muchas gracias!

Confirmació Menjador juny 2024

Aquest formulari ja no està actiu. Pots posar-te en contacte enviant un e-mail al 03009750@edu.gva.es ESP: Este formulario ya no está activo. Puedes ponerte en contacto enviando un e-mail al 03009750@edu.gva.es