Projecte Taller construïm convivim

Screenshot 2023-07-06 at 17-20-37 Presentación Propuesta Proyecto Artistica Original Multicolor - MEMORIA TALLER CONSTRUIM CONVIVIM_JULIOL 2023_CEIP VESSANES.pdf
artistes taller adela i ricardo

Pendent la publicació del video

MEMORIA TALLER CONSTRUIM CONVIVIM_JULIOL 2023_CEIP VESSANES Enllaç video

Taller de construcció i creació artística
En 4 dies, des de dimarts 27 de juliol al divendres 7 de juliol, de 9.30 a 12.30 desenvoluparem un taller a l´escola CEIP Vessanes de Dénia.
Un projecte de convivència, inclusiu i responsable en el medi ambient.
Vam treballar la reimaginació d´espais amb la construcció conjunta d´elements artístics. Taller destinant des de 5 anys fins a 12 anys, i en participació de 15 xiquets per dia.
Vam construir en fusta figures geomètriques i gaudirem d´aplicar decoració creada per als més menuts amb pintures i retalls de tela, i altres materials orgànics i de reciclatge, explorant amb els xiquets les tècniques de construcció i desenvolupament
per aplicar les peces creades amb pintures i altres materials al suport construït.

Adela Marzá, nascuda a Dénia, dissenyadora iil·lustradora, llicenciada en Publicitat i RRPP en laUniversitat CEU de Valéncia. Màster en Creativitatpublicitària i en l'actualitat aprofundint en eldesenvolupament professional de l'Artteràpia cursanten Metàfora Artteràpia de Barcelona.
La seua habilitat artística li ve per inspiració, un artparticular i caracteritzat per la naturalesa i la bellesaque procura representar-lo en la seua màximaexpressió a través d'il·lustracions pròpies, retratspersonalitzats per encàrrec i pintures murals. Treballacom a autònoma per a Taruga Creacions i haparticipat activament amb l'empresa TitabatukaCreacions Artístiques, com a dissenyadora i creadorade projectes.
Entre els seus reconeixements es troben premis decartells i portades de llibres, i també la contractaciódurant 2 anys consecutius de la creació de la porta dellibres de l'Edició Bromera en els anys 2019 a 2021.

Ricardo Vidal Maxoa

Va nàixer per terres manxegues, en els 70. Infància i adolescènciaformada en l'estudi de dibuix i pintura de l'artista Juan Ferrer, així coma l'escola municipal de Torrevella. A principis dels 90 es trasllada aValència per a estudiar arquitectura, formant l'estudi Poal Arquitectes,on desenvolupa projectes d'obra pública i privada, unit a concursos iexposicions d'arquitectura.
La part artística i creativa li porten a explorar altres formes d'expressió:durant aquestes dues últimes dècades, ha completat la seua formacióamb cursos de pintura, fotografia i gravat, destacant la rebuda perpart de Michelle Bauvart, Mercedes Vandendorpe, David Frutos, DanielMordzinski i Daniel Canogar, en Paris, València i Alacant.
Completa la seua formació artística estudiant interpretació i expressiócorporal en escoles de teatre i dansa, treballant amb Miquel Costa,Cora Mateu, Esther Carrizo i Ramón Albistur, entre altres.
En els últims deu anys aprofundeix en altres formes d'expressió icomunicació. Es poden veure els seus treballs digitals amb cançons ilectures inspiratives en el blog www.lapiceromaldito.wordpress.com
Ha sigut professor d'Art.
Ha viscut al costat de la mar i en valls de muntanya amb els seusdiferents matisos. Les seues obres han estat exposades a Alacant,València, Castelló, Albacete, Cantàbria, Eivissa, Valladolid o Burgos.Pertany a Espai_F, col·lectiu establit a Formentera i dedicat a la gestió,producció i dinamització cultural. Actualment imparteix tallers iclasses particulars sobre art i creativitat..