Finalistes al concurs Sapiència!

L’IES JOAN FUSTER DE SUECA, FINALISTA AL CONCURS SAPIÈNCIA 👏🏾

L’IES Joan Fuster de Sueca ha quedat finalista en els premis Sapiència 👩‍🎓👨🏻‍🎓, els més prestigiosos en investigació de la Comunitat Valenciana, convocats per totes les universitats públiques valencianes i dos de les més importants de les privades.

El treball, dirigit per les professores Eva Maria Pérez Gómez i Gemma Andrés Briva, amb la col·laboració del professor en pràctiques Salvador Gómez, versa sobre la fabricació amb material reciclat d’un accelerador circular de partícules amb camps elèctrics. Aquest projecte interdisciplinar (Física-Tecnologia) pretén, entre altres coses, ser un “despertador de curiositats” per a la resta de l’alumnat del centre.

Participava en la Modalitat de Física, Química i Matemàtiques.

La cerimònia de lliurament dels premis es farà al Paranimf de la Universitat Jaume I de Castelló el pròxim dissabte 11 de novembre. Des de l’IES Joan Fuster de Sueca volem expressar la nostra més sincera enhorabona i felicitació pel gran treball fet als alumnes: Joaquim Piqueres, Kevin Moreno, Alex Carbonell, Pablo Escrivà i Aleix Ortells.

En el següent enllaç podeu veure el vídeo finalista del nostre projecte i votar-lo (només cal donar-li al like), perquè també hi ha un premi que atorga el públic).