1r PREMI Olimpiades de Dibuix Artístic 2024

El departament d’Arts Plàstiques de l’Institut Joan Fuster de Sueca s’enorgulleix a anunciar que ha sigut inscrit i seleccionat per a participar en les Olimpíades de Dibuix Tècnic i Artístic organitzades per l’Asociació de Professors de Dibuix i la Universitat Politècnica de València. Este esdeveniment, que destaca el talent i la creativitat en l’àmbit del dibuix, és una oportunitat excepcional per als nostres estudiants de demostrar les seues habilitats i competir a nivell de la Comunitat Valenciana. Ens complau compartir que el següent alumnat ha sigut seleccionat per a representar a l’Institut Joan Fuster en este emocionant esdeveniment:

Olimpiada de Dibuix Tècnic:

• Maria Balsera Santiago.
  • Ainhoa Castillo Cebolla.
  • Vicent Martí Carboneras.

Olimpiada de Dibuix Artístic:

• Irene García Latorre.
  • Roser Marco Meseguer.
  • Arnau Martí Serra.

Professorat acompanyant:

• Teresa Campins Mena.
  • Toni Talens García.
  • Inés Robledo Pérez.

Els resultats han sigut excepcionals, amb dos mencions d’honor i el PRIMER PREMI en DIBUIX ARTÍSTIC.

El nostre alumnat seleccionat ha demostrat un nivell d’excel·lència que ens ompli d’orgull i satisfacció. Felicitem a tots els participants pels seus treballs i agraïm a la Universitat Politècnica de València i a l’Associació Valenciana de Professorat de Dibuix per proporcionar esta plataforma per al desenvolupament i la celebració de l’art.

Tot l’alumnat participant ha demostrat un compromís excepcional amb l’art i el dibuix (tècnic i artístic), representant al nostre institut amb distinció en les Olimpíades.

Desitgem al nostre equip d’estudiants molt d’èxit en pròximes Olimpíades de Dibuix Tècnic i Artístic!

Que estos reconeixements inspiren als nostres estudiants a continuar explorant la seua creativitat i talent artístic, i que servisquen com a testimoniatge de la seua capacitat per a aconseguir l’èxit en qualsevol desafiament que emprenguen.

Resultats de le Olimpiades:

• Primer Premi de Dibuix Artístic a Irene García Latorre.

Menció d’Honor en Dibuix Tècnic a Maria Balsera Santiago.

Menció d’Honor en Dibuix Artístic a Roser Marco Meseguer.