Premis per a l’alumnat del Joan Fuster en la fira-concurs Vilaciència a Vilareal

Dos grups d’alumnes de 4t d’ESO de l’IES Joan Fuster de Sueca han participat el la fira concurs VILACIÈNCIA que ha tingut lloc en Villareal els dies 25 i 26 d’abril.

Els alumnes Fiorella Lemos Pace i Josep Muñoz Torregrosa han obtingut el 2n PREMI amb el projecte “Surfejant l’aprenentatge” en la modalitat de TECNOLOGIA.

D’altra banda, els alumnes João Pedro Yin, Gabriel García Aparicio, Yousra Saidí i Noah Rosell Mompó han aconseguit el màxim reconeixement en guanyar el 1r PREMI amb el projecte: “SonorArt: traductor d’ones” en la modalitat de FÍSICA.

Han treballat moltíssim, dedicant molt temps lliure al desenvolupament dels seus projectes i finalment el seu esforç s’ha vist justament recompensat. Senzillament han estat INCREÏBLES

EPG