TEATRE DEL BÓ!!

Els grups de teatre de l’IES Serra Mariola oferiran dos espectacles els últims dies escolars de desembre. El grup de l’optativa de 2n d’ESO, estrenarà cinc peces de teatre breu, amb el títol “Contes del Serra Mariola“, els dies 15, 20 i 21 de desembre, a la Sala d’Actes, amb passes per a l’alumnat, amb guió del professor, Francesc Gisbert. L’últim dia, el 22 de Desembre, el grup de teatre de 1r d’ESO, estrenarà al pati del centre “La rebel·lió del patge” , amb guió de la professora Ana Llopis.

Les dues obres s’havien de representar també per als alumnes del CEIP Montcabrer i el CEIP El Bracal de Muro, que tenien previst visitar-nos. A causa de la pandèmia, la visita s’ha ajornat fins el pròxim trimestre.