CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA

El passat 12 de maig se celebrava el DIA ESCOLAR DE LES MATEMÀTIQUES. Amb motiu d’aquesta celebració, el Departament de Matemàtiques ha organitzat un concurs de fotografia matemàtica i una exposició al passadís principal del Centre. Els alumnes que van participar en aquesta activitat són els de 2n d’ESO, 3r de PMAR i 4t d’ ESO.

L’alumnat de tot el Centre ha votat el millor treball, valorant el contingut matemàtic de la fotografia, la qualitat estètica, l’originalitat, la gràcia i la referència matemàtica del títol.
Després de fer el recompte de tots els vots, els treballs més votats han sigut:

• 1r Premi 2n ESO/3r PMAR: Ana Gilabert Borrell” de 2n ESO D, per la foto “AL FINAL DEL CAMÍ”, amb 65 vots.
  • 1r Premi 4t ESO:Andrés Cañadas i Àlex Blasco” de 4t ESO B per la foto “GRÀFIC DE RAIG” amb 97 vots.

Des del Departament de Matemàtiques volem agrair a l’alumnat l’alta participació i a l’AMPA, l’aportació econòmica dels premis.