Alumnes de Segon de Batxillerat visiten “IBV” (Centre d’Investigacions Biomèdiques de València)

El dijous 3 d’octubre un grup de 21 alumnes de 2n de BATXILLERAT, junt a les professores Ginesa Martínez i Amparo Cascant, es desplaçaren a l’IBV. Una vegada allí:

• Les alumnes: Natalia Ortiz, Andrea Mengual, Kholoud Daoudi i Mar Candela van rebre el seu reconeixement per ser el millor grup en FiraIBV dins de la primera edició del projecte BIOMEDFEST.
  • Visitaren els diferents laboratoris del centre. Observaren com i amb quina tecnologia duen a terme: l’observació de neurones al cervell de ratolins, la replicació i seqüenciació de l’ADN, la preparació de teixits per a ser observats al microscopi, l’estudi de cucs amb mutacions ...

Vos deixem a continuació una sèrie de fotos de l'event.