Apps al Google Play

Els alumnes de l'assignatura d'informàtica de Batxiller de l'IES Serra Mariola han desenvolupat diferents projectes per al concurs d'aplicacions d'AppInventor que tots els anys organitza la UPV d'Alcoi.

El professorat ha seleccionat les millors aplicacions, i les han publicat al GooglePlay de l'IES Serra Mariola.

Els projectes s'han seleccionat per diferents motius:

• Cotos Online: un alumne ha creat el joc de cotos online, el joc de cartes per excel·lència de la comarca de l'Alcoià i el Comtat. Aquest joc és molt curiós, perquè l'alumne ha desenvolupat dos modos de joc, un contra la IA (un algoritme que avalua la jugada i selecciona la millor carta), i un mode multijugador que permet jugar 1 vs 1 online. Proveu-ho, és impressionant!!!
  • StickCombat: pensant en un joc simple i multi-jugador, dos alumnes han creat aquest joc, basant-se al típic joc de pedra-paper-tisora, el joc consisteix en elegir una estratègia i esperar guanyar al contrincant. Aquest joc s'ha elegit per el seus dissenys molt atractius que han creat els propis alumnes, a més de la curiositat del joc.
  • Banderas y Capitales de Europa: Aquesta app, encara que és molt senzilla, s'ha decidit publicar-la al GooglePlay per ajudar als alumnes de 1r o 2n de la ESO a memoritzar i practicar les capitals i banderes d'Europa. Cal mencionar esta app, ja que s'ha creat com a projecte de Centre, els alumnes de la ESO han cercat informació de la ubicació GPS, bandera i capitals i els alumnes de Bachillerat han desenvolupat l'app amb aquesta informació. Actualment estan utilitzant esta app al centre com a prova pilot per comprovar que els alumnes de la ESO memoritzen i ubiquen els països i capitals.

Vos deixem imatges de cada app, si polseu damunt podeu accedir al GooglePlay per poder descarregar-la: