Concurs De Major vull ser com…

Els alumnes de l'assignatura imatge i so de 2n de Bat van participar al concurs organitzat per FISABIO i Las Naves de València "De major vull ser com...".

Aquest concurs preten visualitzar el paper de la dona a les disciplines científiques i tecnológiques principalment.

Els alumnes van crear un projecte sobre Maria Montessori, que va ser la primera metgessa Italiana, però va continuar formant-se a diferents camps com la psicologia, bióloga, pedagogia, etc. Va ser una gran activista feminista a la seua época i un gran referent per a les dones. Maria va crear el mètode Montessori, el qual permet que els xiquets siguen més autosuficients, amb l'ajuda de material adaptat, un ambient de treball organitzat i l'ajuda del professorat.

Encara que el nostre projecte no va ser galardonat, els alumnes van fer un bon treball, ja que a l'assignatura d'imatge i so es treballa el desenvolupament d'un curt audiovisual des de zero, fent l'escaleta, guió, storyboards i tota la tècnica audiovisual (il·luminació, so, mùsica, etc.) abans de gravar el projecte, el resultat va ser un curt prou professional.

A continuació adjuntem imatges de la visita al concurs: