IES Serra Mariola – Centre solidari

Som un centre solidari

Des de l’IES SERRA MARIOLA encetem aquest curs un nou projecte de col·laboració amb la Protectora d’Animals de Muro POTES I ARRELS.

Ja el curs passat vam començar a treballar junts en el marc d’una campanya de sensibilització, que es va materialitzar al nostre centre amb la recollida de menjar i accessoris en benefici de la Protectora i una xarrada adreçada a l’alumnat de primer d’ESO, per a la qual vam poder comptar amb la presència d’una representant de la protectora i un educador caní. La resposta de l’alumnat va ser molt bona i ens va encoratjar a continuar treballant per conscienciar el nostre alumnat en el respecte i l’empatia cap als animals.

Enguany hem volgut fer un passet més amb la creació d’una comissió formada per alguns alumnes de diferents cursos i professors. En aquestes dates pròximes a Nadal hem posat en marxa una campanya de recollida de mantetes i menjar i una vidriola solidària que conclourà el 15 de desembre. Esperem la col·laboració de professors i alumnes del centre.

Tenim la certesa que aquesta serà la primera de moltes altres accions al nostre centre en col·laboració amb la Protectora de Muro; perquè volem un món més just i més empàtic amb els animals i estem dispostos a treballar per fer-ho possible.