Oficina Virtual – Cicles Formatius

Normativa d’accés a cicles formatius curs 2025-26

Us compartim la informació sobre l’accés, admissió i matrícula en ensenyaments de grau mitjà i de grau superior de Formació Professional a la Comunitat Valenciana:

ADJUDICACIÓ DE PLACES VACANTS – segona fase

  • Omplir aquest formulari a partir del 15 de setembre a les 9:00h.
  • S’avisarà per correu electrònic o per telèfon als alumnes.
MATRÍCULA ALUMNAT QUE HA ACONSEGUIT PLAÇA EN EL PROCÉS D’ADJUDICACIONS

MATRÍCULA: Curs 2025-26

ALUMNAT NOU DE CICLES

(que ha obtingut plaça en PROCÉS D’ADJUDICACIÓ de Juliol 25)

Presencial/Semipresencial amb plaça adjudicada en Adjudicacions 25/26

PREPARAR DOCUMENTACIÓ A APORTAR ABANS D’ACCEDIR AL FORMULARI DE MATRÍCULA

T’has de matricular per l’enllaç:

Formulari matricula

Del 24 al 28 de Juliol de 2025 (si no et matricules per aquesta plataforma el sistema entén que RENUNCIES a la plaça concedida) i

al formulari de matricula has d’omplir i entregar adjunta la documentació que s’indica en el apartat inferior (preparar previament els documents necessaris):

ALUMNAT DEL CENTRE

ÚNICAMENT PER A ALUMNAT MATRICULAT EN EL CENTRE EN GRUPS PRESENCIALS (TOT L’ALUMNAT DE SEMIPRESENCIAL, TANT NOU COM ANTIC, HA DE FER LA MATRICULA PER LA PLATAFORMA ADMINOVA)

Del 7 al 17 de Juliol de 2025

Únicament per a l’alumnat matriculat en IES Serpis en modalitat PRESENCIAL durant l’actual curs escolar i en el mateix cicle al que es matricularà ara.

Aquells alumnes que únicament tinguen pendent el mòdul de FCT i/o el de Projecte, hauran de formalitzar la seua matrícula de manera presencial a Secretaria el dia 4 de setembre.

Cal accedir al formulari identificant-se amb el correu educatiu de l’alumne xxxxx@alu.edu.gva.es

Omplir el Formulari i aportar la documentació següent:


– DOCUMENTACIÓ APORTABLE online per AdmiNOVA-GVA del 24 al 28 de juliol:

Imprimeix els següents documents (en cas de tindre’ls) i escaneja’ls en format pdf. Et faran falta per a pujar-los online:

  • DNI – NIE – PASSAPORT per a tot l’alumnat.
  • Targeta SIP
  • Sentència divorci o conveni regulador en cas de no convivència
  • Malalties cròniques de l’alumnat
  • Informe preceptiu en relació amb la diversitat funcional
  • Justificació alumnat amb diversitat funcional
  • Acreditació de treballador ocupat
  • Justificació alumnat en acolliment familiar o en guarda amb finalitats d’adopció
  • Justificació alumnat víctima de violència de gènere o de terrorisme
  • Justificació alumnat en acolliment residencial
  • Justificació d’esportista d’alt nivell o alt rendiment o equivalent per les comunitats autònomes

DOCUMENTACIÓ REQUERIDA PEL CENTRE (escanejar-ho tot prèviament (signa’ls quan siga necessari), comprimir en 1 pdf, per exemple en https://www.ilovepdf.com/ , pujar el document comprimit en Adminova en l’apartat Documentació requerida pel centre (document 1))

  • 1. Fotocòpia del llibre de família (menors d’edat).
  • 3. Resguard bancari de pagament d’aportació de despeses comunes.
  • 8. Impresos de Taxes Pagades (Alumnat d’FPB no paga taxes ja que es matricula a ensenyament obligatori).:

– Primer curs:

  • Expedició Targeta Identitat (Ordinària 2,26€, Nombrosa General 1,13€, Nombrosa Especial 0€)
  • Expedició Informe Avaluació Individualitzat (Ordinària 4,08 €, Nombrosa General 2,04 €, Nombrosa Especial 0€)

– Segon curs:

  • Expedició Informe Avaluació Individualitzat (Ordinària 4,08 €, Nombrosa General 2,04 €, Nombrosa Especial 0€)

Enllaç al generador de taxes de Conselleria

  • 9. Requisit acadèmic

– Imprimeix, signa i escaneja els documents en PDF 
– Com a document 3, aporta el resguard de pagament.
Del punt 8 (taxes) has d’aportar dos documents per cada taxa pagada (el pdf amb les dades personals i el resguard de pagament).
No cal enviar la documentació per mail, poden pujarse agrupats en un pdf

IMPORTANT: Tot l’alumnat que no haja aportat el seu requisit acadèmic d’accés al cicle corresponent, haurá de presentar (original i còpia) en Secretaria URGENTMENT.

– Documentació a aportar:

Imprimeix els següents documents, signa’ls i escaneja’ls (preferiblement en pdf).  Si no tens escàner pots usar una aplicació del mòbil que al fer una foto al document la convertix a pdf. Et faran falta per a adjuntar-los al formulari de matrícula que has trobat abans:

1. Fotocòpia del llibre de família (menors d’edat). DNI – NIE – PASSAPORT per a tot l’alumnat.

2. Imprés d’aportació de despeses comunes.

3. Resguard bancari de pagament d’aportació a despeses comunes.

4. Sol·licitud d’accés a “Web Família”

5. Autorització per a l’ús d’imatges.

6 a. Comunicat anul·lació de matrícula per inassistència (grups presencials)

7. Sol·licitud TORN cicle (només per a SMR Informàtica)

8. Taxes Pagades (Alumnat d’FPB no paga taxes ja que es matricula a ensenyament obligatori).

– Primer curs:

Expedició Targeta Identitat (Ordinària 2,26€, Nombrosa General 1,13€, Nombrosa Especial 0€)

Expedició Informe Avaluació Individualitzat (Ordinària 4,08 €, Nombrosa General 2,04 €, Nombrosa Especial 0€)

– Segon curs:

Expedició Informe Avaluació Individualitzat (Ordinària 4,08 €, Nombrosa General 2,04 €, Nombrosa Especial 0€)

Enllaç al generador de taxes de Conselleria

– Imprimeix, signa i escaneja els documents en PDF 
– Com a document 3, aporta el resguard de pagament.
Del punt 8 (taxes) has d’aportar dos documents per cada taxa pagada (el pdf amb les dades personals i el resguard de pagament).
No cal enviar la documentació per mail. Quan faces el formulari de matrícula et demanarà que puges els pdf.


Enllaç al generador de taxes de Conselleria

  • En l’apartat “Òrgan gestor”, seleccionar “INSTITUTS DE VALÈNCIA”.
  • En l’apartat “Taxa”, seleccionar “Targetes d’identitat” o «Informe d’avaluació de Formació Professional».
  • Prémer “Continua”.
  • Seleccionar Tipus de matrícula (Ordinària, Família nombrosa/monoparental o bonificació per discapacitat).
  • Emplenar el formulari i prémer “Acceptar”.
  • Imprimir les 3 còpies de les taxes.
  • Abonar les taxes en qualsevol de les entitats bancàries indicades a la taxa.
  • Podrà pagar mitjançant targeta de crèdit o dèbit, Visa, Mastercard o 6000 de qualsevol entitat.

CONVALIDACIONS:

  • Sol·licitud de convalidació d’estudis el reconeixement del qual correspon als directors dels centres (títols LOGSE). Annex XIV
  • Sol·licitud de convalidació d’estudis el reconeixement del qual correspon als directors dels centres (títols LOE). Annex XV
  • Sol·licitud de convalidació d’estudis el reconeixement del qual correspon al Ministeri d’Educació. Annex XVII
  • Sol·licitud de convalidació d’estudis el reconeixement del qual correspon a la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport. Annex XVIII

ANUL·LACIONS

  • Sol·licitud d’anul·lació de matrícula en cicles formatius. Annex VII
  • Sol·licitud de renúncia de convocatòries de cicles formatius  Annex IX
  • Sol·licitud d’ajornament de la qualificació del mòdul de Formació en Centres de treball. Annex XIII
  • Sol·licitud d’exempció del mòdul de Formació en Centres de treball. Annex X

SOL·LICITUD DEL TÍTOL DE TÈCNIC (Grau Mitjà) o TÈCNIC SUPERIOR (Grau Superior):

  • Sol·licitud expedició de títol (en finalitzar els estudis de Formació Professional): Imprés
  • Taxa per a sol·licitar el títol de Tècnic (Grau mitjà) o Tècnic Superior (Grau Superior): 

Enllaç al generador de taxes de Conselleria

  • En l’apartat “Òrgan gestor”, seleccionar “INSTITUTS DE VALÈNCIA”.
  • En l’apartat “Taxa”, seleccionar “TÍTOL DE TÈCNIC/TÈCNIC SUPERIOR”.
  • Prémer “Continua”.
  • Seleccionar Tipus de matrícula (Ordinària, Família nombrosa/monoparental o bonificació per discapacitat).
  • Emplenar el formulari i prémer “Acceptar”.
  • Imprimir les 3 còpies de les taxes.
  • Abonar les taxes a qualsevol de les entitats bancàries indicades a la taxa.
  • Podrà pagar mitjançant targeta de crèdit o dèbit, Visa, Mastercard o 6000 de qualsevol entitat.

  • Informació PAU (EBAU) 2025 CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA

Exàmens: 1, 2 i 3 de juliol

REUNIÓ a l’IES SERPIS: Dimarts 17 de JUNY de 2025 a les 10.00 per a alumnes de Batxillerat i Cicles. Aula Multiusos.

Normes d’inscripció PAU (EBAU) 2025. Convocatòria extraordinària.

Omplir el formulari entre el dia 17 de juny i les 14:00 hores del dia 20 de juny de 2025. L’alumnat que no disposa de correu corporatiu GVA (@alu.edu.gva.es) haurà de passar per secretaria amb la documentació i completar la sol.licitud on indicarà optatives escollides.
– FOTOCÒPIA DEL DNI // NIE
– JUSTIFICANT DE L’INGRÉS DE LES TAXES DE MATRÍCULA PAU (78,20 – 39,10 – EXEMPT)
– DOCUMENTACIÓ QUE ACREDITE LA REDUCCIÓ DE LA TAXA (EXCEPTE MATRÍCULA D’HONOR) 
– L’alumnat aportarà el seu títol de tècnic superior quan estiga avaluat i en el moment de fer la petició de places a la universitat (certificat oficial de notes més pagament de taxes d’expedició de títol).
HORARI PROVES
TAXES DE MATRÍCULA PAU 
Ordinària: 78,20.- euros
Família Nombrosa General39,10.- euros
Família Nombrosa EspecialExempts
Víctimes de violència de gènereExempts
Família monoparental categoria general39,10.- euros
Família monoparental categoria especialExempts
Alumnat amb discapacitat igual o superior al 33%Exempts
Alumnat amb matrícula d’honor o premi extraordinari en 2n de batxilleratExempts

L’ingrés haurà de realitzar-se en:  Banc Sabadell: carrer del Dr. Manuel Candela, s/n. 46021, València

IBAN ES90 0081 1320 2100 0112 0420

PROVES D’ACCÉS 2024

Sol·licitud de Beques

Beques Eurolingua

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies