Intercanvi lingüístic a Praga

Isabel Vañó

Data de finalització

Apr 4th, 2022

Després de dos anys marcats per la pandèmia, aquest intercanvi ha estat una experiència que l’alumnat de l’IES Serpis esperava amb ganes i entusiasme. Tant és així que han participat els alumnes de 4t de l’ESO i aquells alumnes que en el seu dia no ho van poder fer i ara estan a 1r de Batxillerat.

Maria Pascual, Júlia Ortiz i Isabel Vaño hem tingut el plaer de poder participar en aquest projecte. Un projecte intens i amb una gran quantitat d’hores invertides però, alhora, enormement gratificant i productiu. Podem concloure que ha pagat la pena. A mesura que la data del viatge s’acostava, la il·lusió de l’alumnat se’ns contagiava i anava guanyant terreny a les preocupacions i incerteses que teníem en torn al bon transcórrer de l’intercanvi.

Un cop finalitzat l’intercanvi, puc dir que el viatge ha estat una gran experiència. La convivència ha sigut entranyable i profitosa gràcies tant a la col·laboració de Pavlina i Diego, que han fet de magnífics amfitrions, com a l’exitós treball en equip realitzat entre les meus companyes i aquella que subscriu aquesta entrada. Per concloure, tan sols agrair a l’institut Serpis la gran oportunitat de fer-me partícip en aquest programa i, en especial, a l’equip directiu i a la meua benvolguda companya María Pascual, la qual contagia el seu entusiasme, dedicació i professionalitat.