CURS D’INGLÉS EN DUBLIN

Carmen Solano García

Data de finalització

May 11th, 2015

Gràcies a la beca erasmus plus de Formació Professional Superior per a docents, he realitzat un curs d’anglés d’una setmana a Dublín per a millorar el meu anglés i continuar utilitzant aquesta llengua quan realitze acompanyament dels alumnes a fer les pràctiques a Europa.

He triat l’escola EC Dublín  que està situada a la vora del Gran Canal de Dublín i perquè ofereix classes per a alumnes 30+. Em sembla una excel·lent opció per a explorar altres llocs de Dublín per estar situada en un lloc cèntric.

Vaig estar allotjada en una residència molt còmoda que està associada a l’escola i a una distància de 30 minuts caminant.

Abans de començar el curs i des de casa vaig realitzar la prova d’anglés que t’ofereixen des de l’escola per a l’assignació del grup apropiat al nivell d’anglés. Em van assignar l’upper intermediate i vaig coincidir en classe amb alumnes de Rússia, França, el Brasil i Suïssa.

A les vesprades realitzàvem activitats lúdiques amb l’escola: – visitar el centre de Dublín, visitar algun museu, alguna xarrada sobre cuina, etc, també vaig acudir a algun meetup per a parlar en anglés amb gent d’altres països i d’aquesta manera posar en pràctica l’aprés en classe.

Vaig estar una vesprada amb una alumna nostra d’AF, Angela Torres, que està realitzant les FCts a Dublín per a 3 mesos.

L’experiència ha sigut molt positiva i espere realitzar l’examen de certificació per al B2.

EC 30 + Dublin School