Assessoria Fiscal per a professionals de les Xarxes Socials. Programa Emprén.

Hui 14 de desembre l’alumnat del Cicle de la Família d’Administració i Gestió ha participat en una xarrada col·loqui impartida per Carlos Bonora Cortell, antic alumne d’FP del nostre centre i en l’actualitat Assessor Fiscal de professionals que es dediquen a generar contingut en Internet a través de diferents plataformes (Twich, Youtube, Instragram, etc).

L’activitat ha generat gran interés per part de l’alumnat. El ponent ha compartit amb nosaltres la seua evolució com a emprenedor innovador en el terreny de l’assessoria fiscal. Durant l’activitat i contestant a les preguntes que li feia l’alumnat ha anat desgranant com es generen els ingressos en este sector, la problemàtica de la tributació, les característiques dels seus clients i la importància de les Soft skills en el seu tracte. Sense oblidar, que els estudis del cicle van ser un punt de partida per a aprofundir en el coneixement i una oportunitat per a eixir a l’estranger, fent que estes experiències inicials li impulsaren posteriorment a professionalitzar-se.

Esta activitat s’emmarca en el programa Emprén de la Generalitat amb l’objectiu de desenvolupar i promoure experiències de cultura emprenedora en l’IES Serpis.