Celebrem la Setmana de la Música

El departament de Música conmemora Santa Cecília

Com cada any, estem emocionats de celebrar la profunda influència de la música a l’escola, una tradició que ens uneix i enriqueix. A la Comunitat Valenciana, som afortunats de tenir més de 1100 bandes de música i més de 500 societats musicals, testimonis del ric teixit cultural que es nodreix de la passió per la música.

A l’apropar-se la festivitat de Santa Cecília al voltant del dia 22 de novembre, les societats musicals s’omplen d’activitats diverses que reflecteixen la seva devoció. Des de concerts encomanadissos fins a festes amb calderes i xocolata, la celebració és una expressió viva de la nostra dedicació a aquest art formador.

Aquest any, els alumnes de primer curs han afegit una nota de diversió i joia a les festivitats. Després d’haver superat l’examen del trimestre, van participar amb entusiasme en un senzill ball, creant moments que romandran a la memòria col·lectiva de l’escola.

Estem encantats de compartir amb vosaltres aquestes imatges, que capturen la passió i l’energia que omplen les aules de música i les activitats relacionades amb aquesta festa. Cada instant, cada acord, és un testimoni del nostre compromís amb l’art i l’educació musical. Seguim treballant junts per inspirar i cultivar la pròxima generació de amants de la música. Gràcies per ser part d’aquesta bella jornada.