Normativa d’accés a cicles formatius curs 2024-25
Us compartim la informació sobre l’accés, admissió i matrícula en ensenyaments de grau mitjà i de grau superior de Formació Professional a la Comunitat Valenciana:
- Normativa d’accés a cicles formatius
- Calendari d’actuacions
- Accés en la pàgina web de Conselleria per a demanar l’admissió
-
Procediment per a l’adjudicació de PLACES VACANTS en cicles formatius per al curs 2024-25
-
Actes d’adjudicació de PLACES VACANTS en cicles formatius per al curs 2024-25
- Vacants adjudicació de places alumnat en llista d’espera
INFORMACIÓ MATRÍCULA ALUMNAT QUE HA ACONSEGUIT PLAÇA EN EL PROCÉS D’ADJUDICACIONS
MATRÍCULA: Curs 2024-25
ALUMNAT NOU DE CICLES
(que ha obtingut plaça en PROCÉS D’ADJUDICACIÓ de Setembre 24)
Presencial/Semipresencial amb plaça adjudicada en Adjudicacions 24/25
PREPARAR DOCUMENTACIÓ A APORTAR ABANS D’ACCEDIR AL FORMULARI DE MATRÍCULA
T’has de matricular per l’enllaç:
Formulari matricula
Del 4 al 5 de Setembre de 2024 (si no et matricules per aquesta plataforma el sistema entén que RENUNCIES a la plaça concedida) i
al formulari de matricula has d’omplir i entregar adjunta la documentació que s’indica en el apartat inferior:
ALUMNAT DEL CENTRE
ÚNICAMENT PER A ALUMNAT MATRICULAT EN EL CENTRE EN GRUPS PRESENCIALS (TOT L’ALUMNAT DE SEMIPRESENCIAL, TANT NOU COM ANTIC, HA DE FER LA MATRICULA PER LA PLATAFORMA ADMINOVA)
Del 5 al 15 de Juliol de 2024
Únicament per a l’alumnat matriculat en IES Serpis durant l’actual curs escolar i en el mateix cicle al que es matricularà ara.
Cal accedir al formulari identificant-se amb el correu educatiu de l’alumne xxxxx@alu.edu.gva.es
Omplir el Formulari i aportar la documentació següent:
– Documentació que s’ha d’adjuntar al formulari:
Imprimeix els següents documents, signa’ls i escaneja’ls (preferiblement en pdf). Et faran falta per a adjuntar-los al formulari de matrícula:
1. Fotocòpia del llibre de família (menors d’edat). DNI – NIE – PASSAPORT per a tot l’alumnat.
2. Imprés d’aportació de despeses comunes.
3. Resguard bancari de pagament d’aportació de despeses comunes.
4. Sol·licitud d’accés a “Web Família”
5. Autorització per a l’ús d’imatges.
6 a. Comunicat anul·lació de matrícula per inassistència (grups presencials)
6 b. Comunicat d’assistència a alguns mòduls (grups semi presencials)
7. Sol·licitud TORN cicle (només per a SMR Informàtica)
8. Impresos de Taxes Pagades:
– Primer curs:
Targetes d’identitat (Ordinària 2,22€, Nombrosa General 1,1€, Nombrosa Especial 0€)
Informe d’avaluació Individualitzat (Ordinària 4€, Nombrosa General 2€, Nombrosa Especial 0€)
– Segon curs:
Informe d’avaluació de Formació Professional (Ordinària 4€, Nombrosa General 2€, Nombrosa Especial 0€)
Enllaç al generador de taxes de Conselleria
9. Requisit acadèmic
– Imprimeix, signa i escaneja els documents en PDF
– Com a document 3, aporta el resguard de pagament.
Del punt 8 (taxes) has d’aportar dos documents per cada taxa pagada (el pdf amb les dades personals i el resguard de pagament).
No cal enviar la documentació per mail. Quan faces el formulari de matrícula et demanarà que puges els pdf (únicament poden pujarse 6 documents. Pots agrupar els documents com a màxim en 6 pdf).
IMPORTANT: Tot l’alumnat que no haja aportat el seu requisit acadèmic d’accés al cicle corresponent, haurá de presentar (original i còpia) en Secretaria URGENTMENT.
– Documentació a aportar:
Imprimeix els següents documents, signa’ls i escaneja’ls (preferiblement en pdf). Si no tens escàner pots usar una aplicació del mòbil que al fer una foto al document la convertix a pdf. Et faran falta per a adjuntar-los al formulari de matrícula que has trobat abans:
1. Fotocòpia del llibre de família (menors d’edat). DNI – NIE – PASSAPORT per a tot l’alumnat.
2. Imprés d’aportació de despeses comunes.
3. Resguard bancari de pagament d’aportació a despeses comunes.
4. Sol·licitud d’accés a “Web Família”
5. Autorització per a l’ús d’imatges.
6 a. Comunicat anul·lació de matrícula per inassistència (grups presencials)
7. Sol·licitud TORN cicle (només per a SMR Informàtica)
8. Taxes Pagades (Alumnat d’FPB no paga taxes ja que es matricula a ensenyament obligatori).
– Primer curs:
Targetes d’identitat (Ordinària 2,22€, Nombrosa General 1,1€, Nombrosa Especial 0€)
Informe d’avaluació de Formació Professional (Ordinària 4€, Nombrosa General 2€, Nombrosa Especial 0€)
– Segon curs:
Informe d’avaluació de Formació Professional (Ordinària 4€, Nombrosa General 2€, Nombrosa Especial 0€)
Enllaç al generador de taxes de Conselleria
– Imprimeix, signa i escaneja els documents en PDF
– Com a document 3, aporta el resguard de pagament.
Del punt 8 (taxes) has d’aportar dos documents per cada taxa pagada (el pdf amb les dades personals i el resguard de pagament).
No cal enviar la documentació per mail. Quan faces el formulari de matrícula et demanarà que puges els pdf.
Enllaç al generador de taxes de Conselleria
- En l’apartat “Òrgan gestor”, seleccionar “INSTITUTS DE VALÈNCIA”.
- En l’apartat “Taxa”, seleccionar “Targetes d’identitat” o «Informe d’avaluació de Formació Professional».
- Prémer “Continua”.
- Seleccionar Tipus de matrícula (Ordinària, Família nombrosa/monoparental o bonificació per discapacitat).
- Emplenar el formulari i prémer “Acceptar”.
- Imprimir les 3 còpies de les taxes.
- Abonar les taxes en qualsevol de les entitats bancàries indicades a la taxa.
- Podrà pagar mitjançant targeta de crèdit o dèbit, Visa, Mastercard o 6000 de qualsevol entitat.
- Sol·licitud de convalidació d’estudis el reconeixement del qual correspon als directors dels centres (títols LOGSE). Annex XIV
- Sol·licitud de convalidació d’estudis el reconeixement del qual correspon als directors dels centres (títols LOE). Annex XV
- Sol·licitud de convalidació d’estudis el reconeixement del qual correspon al Ministeri d’Educació. Annex XVII
- Sol·licitud de convalidació d’estudis el reconeixement del qual correspon a la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport. Annex XVIII
ANUL·LACIONS
- Sol·licitud d’anul·lació de matrícula en cicles formatius. Annex VII
- Sol·licitud de renúncia de convocatòries de cicles formatius Annex IX
- Sol·licitud d’ajornament de la qualificació del mòdul de Formació en Centres de treball. Annex XIII
- Sol·licitud d’exempció del mòdul de Formació en Centres de treball. Annex X
SOL·LICITUD DEL TÍTOL DE TÈCNIC (Grau Mitjà) o TÈCNIC SUPERIOR (Grau Superior):
- Sol·licitud expedició de títol (en finalitzar els estudis de Formació Professional): Imprés
- Taxa per a sol·licitar el títol de Tècnic (Grau mitjà) o Tècnic Superior (Grau Superior):
Enllaç al generador de taxes de Conselleria
- En l’apartat “Òrgan gestor”, seleccionar “INSTITUTS DE VALÈNCIA”.
- En l’apartat “Taxa”, seleccionar “TÍTOL DE TÈCNIC/TÈCNIC SUPERIOR”.
- Prémer “Continua”.
- Seleccionar Tipus de matrícula (Ordinària, Família nombrosa/monoparental o bonificació per discapacitat).
- Emplenar el formulari i prémer “Acceptar”.
- Imprimir les 3 còpies de les taxes.
- Abonar les taxes a qualsevol de les entitats bancàries indicades a la taxa.
- Podrà pagar mitjançant targeta de crèdit o dèbit, Visa, Mastercard o 6000 de qualsevol entitat.
- Informació PAU (EBAU) 2024 CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA
Exàmens: 2, 3 i 4 de juny
REUNIÓ a l’IES SERPIS: Dimarts 18 de juny als 10.00 per a alumnes de Batxillerat i Cicles
Omplir el formulari entre el dia 17 de juny i les 14:00 hores del dia 21 de maig de 2024. L’alumnat que no disposa de correu corporatiu GVA (@alu.edu.gva.es) haurà de passar per secretaria amb la documentació i completar la sol.licitud on indicarà optatives escollides. |
– FOTOCÒPIA DEL DNI // NIE – JUSTIFICANT DE L’INGRÉS DE LES TAXES DE MATRÍCULA PAU (78,20 – 39,10 – EXEMPT) – DOCUMENTACIÓ QUE ACREDITE LA REDUCCIÓ DE LA TAXA (EXCEPTE MATRÍCULA D’HONOR) – L’alumnat aportarà el seu títol de tècnic superior quan estiga avaluat i en el moment de fer la petició de places a la universitat (certificat oficial de notes més pagament de taxes d’expedició de títol). |
TAXES DE MATRÍCULA PAU | |
Ordinària: | 78,20.- euros |
Família Nombrosa General | 39,10.- euros |
Família Nombrosa Especial | Exempts |
Víctimes de violència de gènere | Exempts |
Família monoparental categoria general | 39,10.- euros |
Família monoparental categoria especial | Exempts |
Alumnat amb discapacitat igual o superior al 33% | Exempts |
Alumnat amb matrícula d’honor o premi extraordinari en 2n de batxillerat | Exempts |
L’ingrés haurà de realitzar-se en: Banc Sabadell: carrer del Dr. Manuel Candela, s/n. 46021, València
IBAN ES90 0081 1320 2100 0112 0420