SEMINARIS CURS 2022-23
1 | Recursos i activitats per a fomentar la lectura i dinamització de la biblioteca |
2 | Desenvolupament d’una escola inclusiva i igualitària |
3 | Treball per projectes, projecte interdisciplinar de centre i educació a través de l’esport i la salut |
4 | Metodologies i recursos digitals, ús d’eines corporatives |
5 | Actualització curricular, didàctica i metodològica. Programació d’aula |
SEMINARIS CURS 2021-22
1 | Impuls de la lectura |
2 | Enfocament interdisciplinari i transversal del Curriculum |
3 | Millora de la competència digital del professorat |
4 | Aprenentatge per projectes: Intercanvi d’experiències tecnològiques |
5 | Mediació educativa |
6 | PEL (Portfolio Europeu de les llengües) iMou-te |
7 | Tractament dels ODS al curriculum de 3r ESO en l’assignatura de Geografia i Història i la creació d’un banc de recursos. |
8 | Tractament de la salut i l’alimentació des d’un punt de vista transversal. |
9 | Projecte d’estalvi i eficiència energètica del IES Serpis, impartir per l’educadora ambiental de l’oficina de l’energia de l’ajuntament de València. |
10 | Treball per àmbits |
SEMINARIS CURS 2020-21
1 | Recursos TIC i la seua aplicació didàctica |
2 | Biblioteca Serpis: punt de lectura |
3 | Els àmbits: el tres en u de la docència. Un projecte interdisciplinar |
4 | Aprenentatge per projectes: robòtica amb arduino a l’aula de tecnologia |
SEMINARIS CURS 2019-20
1 | Lectures interdisciplinàries per a fomentar la lectura |
2 | Millorar les competències professionals docents: competències clau, noves metodologies i avaluació |
3 | Disseny e impresió 3d en els projectes de tecnologia |
4 | Grup de treball: Projecte interdiciplinari sobre els problemes mediambientals i sostenibilitat |
5 | CAL. Aprenentatge de llengües |