Els alumnes de 1ESOE de l’IES Serpis participen en el Projecte “Caixons Afroperuans”

Els alumnes de 1ESOE de l’IES Serpis han participat amb gran entusiasme en el projecte “Caixons Afroperuans”. Este programa, que té com a objectiu construir calaixos musicals, ha sigut una experiència enriquidora per a tots els alumnes i professors involucrats.

El professor Luis Miguel García, del departament de Tecnologia, ha guiat als alumnes en la construcció d’estos instruments. Per la seua part, el disseny dels calaixos ha sigut realitzada por Ximo García del Departament d’Educació Plàstica, aportant un toc especial de creativitat als calaixos.

A més, la professora de Música, Pilar Ferrandis, ha gravat un vídeo que inclou una cançó i una coreografia proposada por el projecte, destacant el talent i la dedicació dels nostres alumnes.

La culminació d’este projecte serà el pròxim dia 6 de juny a les 11.00 hores, quan es durà a terme la inauguració de l’exposició “Caixons Afroperuans”, organitzada por Caixaforum.

L’esdeveniment comptarà con la participació del Cor del Serpis, que ha gravat la cançó “Toque que toque” amb la col·laboració dels alumnes guitarristes de 3ESO. Este projecte ha il·lusionat especialment als alumnes i ha crescut fins a involucrar al cor de l’institut, del qual estem immensament orgullosos, i a diversos departaments artístic-tècnics, als quals estem molt agraïts.

Volem expressar el nostre més sincer agraïment a tots els professors que han participat en este projecte, especialment a la professora MJosé Arroyo, coordinadora del Programa Emprén, per la seua implicació i suport.