Ruta literària Blasco-Ibáñez

Alumnes de 4ESO i 4PDC de l’IES Serpis realitzen una ruta literària per València.

Dijous passat 14 de març, el nostre alumnat d’últim curs de secundària han gaudit d’una primaveral ruta literària per la ciutat. En el seu recorregut, han explorat el barri del Mercat Central, lloc de naixement de l’aclamat autor valencià, acompanyats pels seus professors de castellà.

Durant la visita, els joves estudiants van gaudir amb un fragment de “El rebaño gris” de Blasco Ibáñez, on l’autor defén la igualtat de deures davant la guerra, independentment de la classe social.

L’experiència va culminar a la Casa-Museu de Blasco Ibáñez, situada en l’emblemàtica platja de la Malva-rosa. Allí, els estudiants van poder endinsar-se a les habitacions i explorar els racons on probablement es reunia amb altres figures destacades de l’època.

Esta iniciativa no sols promou l’amor per la literatura, sinó també el coneixement de la història i la cultura de la nostra ciutat.