Reunió amb els alumnes del Pràcticum, el Departament d’Orientació i el Departament de Convivència

Aquest dimecres 21 de febrer ha tingut lloc la reunió entre els alumnes del Prácticum, el Departament d’Orientació Educativa i el Departament de Convivència. EL Departament d’Orientació ha estat encapçalat per les orientadores Isabel Gómez i Patricia Expósito i el Departament de Convivència per la professora Chelo Talavera.

El contingut de la reunió ha tingut com a objectiu informar i donar a conèixer les principals funcions i línies estratègiques de treball dels dos departaments. Per una banda, el Departament d’Orientació s’ha centrat en els programes que es duen a terme al centre i al suport col·laboratiu en el desenvolupament d’un currículum per a la inclusió amb la finalitat de millorar les condicions d’aprenentatge i afavorir l’èxit escolar de tot l’alumnat.

Per altra banda, Chelo Talavera ha remarcat totes les actuacions del Departament de Convivència i ha presentat els programes més actuals i innovadors al centre com són: les tutories afectives i el programa Pigmalión. EL programa Pigmalión és un programa de tutorització entre iguals, que s’ha engegat aquest curs al centre i l’experiència està resultant molt enriquidora.

Per finalitzar i com a Coordinadora del pràcticum fer un incís en el profitós que resulten aquestes reunions per la gran utilitat que representen de cara a l’alumnat. Dubtes que s’han pogut ocasionar al llarg del període de pràctiques han estats resolts i els dos departaments implicats han proporcionat a l’alumnat material que de segur els serà molt útil a l’hora de fer la seua memòria de pràcticum.

Agraïm al Departament d’Orientació i al Departament de Convivència la seva estimada col·laboració.

Text: prof. Remei Ibáñez.