XXI Olimpíada de Biologia

El alumnes de 2n de Batxillerat de l’assignatura de Biologia de l’IES Serpis  han participat aquest 16 de febrer a la Olimpíada de Biologia celebrada a l’ Aulari Interfacultatiu del Campus de Ciències de Burjassot, de la Universitat de València.

L’objectiu fonamental de la Olimpíada és estimular l’estudi de les ciències biològiques entre els joves, premiar l’esforç i excel·lència acadèmica, divulgar la Biologia i servir de punt de trobada entre l’ensenyament secundari i la Universitat

L’examen és anònim i la duració és de dues hores. Consta de 100 preguntes de tipus test relatives al temari de 2n de batxillerat. Cada pregunta te quatre opcions, de les quals sols una és la correcta.

L’alumnat guanyador de la Olimpíada rebrà una ajuda a l’estudi per un valor de  1000E. Aquesta ajuda es farà efectiva únicament en el cas que la persona guanyadora s’haja matriculat en el primer curs,  en una titulació de grau en un centre propi de la Universitat de València.

A més, els tres primers classificats representaran a València en la Fase Nacional de l’Olimpíada de Biologia, que es realitzarà a la Universitat de València al mes de març de 2024.

Desitgem molta sort als nostres alumnes!

Text: Prof. Remei Ibáñez