Jornada Nadalenca 2023

Un any més, el Mercadet Solidari Nadalenc de l’IES Serpis és un èxit.

Hui, 22 de desembre, l’esperit nadalenc del Serpis es fa notar amb la celebració del tradicional Mercat Solidari.

La participació entusiasta de professors, alumnes i les seues famílies ha marcat la jornada, demostrant el compromís i la solidaritat que caracteritzen a la nostra comunitat educativa. Un altre any més hem comptem amb la solidària donació del Llevant UD, que ha contribuït a l’èxit de l’esdeveniment. Gràcies a la generositat de tots els involucrats, hem recaptat més de mil euros, una xifra extraordinària que serà destinada a una ONG d’acció social en el nostre propi barri.

El Mercadet Solidari, una tradició arrelada en el nostre institut durant més d’una dècada, continua sent un espai on alumnat, famílies, professorat i personal de servicis s’unixen en una jornada plena d’activitats lúdiques, didàctiques, esportives i solidàries. Enguany, les diverses activitats han inclòs un taller d’escacs amb la participació activa d’alumnes, famílies i professors. El laboratori de Biologia i Geologia s’ha transformat en un espai creatiu per al taller d’elaboració de sabons. A més, s’han explorat els límits de la imaginació en el taller de ciència-ficció organitzat pels professors de Física i Química.

El valencià ha brillat amb jocs i papiroflèxia, organitzat pel departament de Valencià, mentre que el departament d’Anglés ha animat la jornada amb un divertit karaoke en anglés. Les habilitats artístiques s’han pogut posar a prova en el taller de manualitats artístiques del departament d’Art.

L’Educació Física també ha sigut present amb esports variats, organitzats pels alumnes de 2 batxillerat, que han afegit l’emoció i energia a l’esdeveniment. A més, no han faltat els concursos de postals nadalenques i rebosteria, així com la venda de material informàtic per part del departament d’informàtica. La jornada ha culminat amb el lliurament de premis dels concursos de postals, el concurs literari d’Halloween i rebosteria. La joia final sens dubte l’ha posat el Cor Serpis, dirigit i acompanyat pels professors de música, oferint una emotiva actuació que ha impregnat a tots els assistents amb un càlid esperit nadalenc.

Agraïm a tota la comunitat educativa el seu suport, participació i generositat, fent d’este Mercat ambulant Solidari un esdeveniment inoblidable i significatiu un altre any més.

Bones festes!