Tradicional Mercadet Solidari 22·12

Participa al Mercadet Solidari del Serpis i ajuda al nostre barri!

📅 Data: 22 desembre

Estem encantats de convidar-vos a participar en el Mercadet Solidari del Serpis, una tradició que celebrem amb molta il·lusió al nostre institut. Aquesta iniciativa té com a objectiu principal recaptar fons per a una ONG local que dedica els seus esforços a ajudar causes pel nostre barri.

Amb cada compra, estem contribuint al suport econòmic d’alguna ONG, permetent-li dur a terme iniciatives vitals per a aquells que més ho necessiten. El preu dels productes és simbòlic, però el nostre impacte és real i significatiu. Any rere any, superem les expectatives en la recaptació final del Mercadet Solidari del Serpis.

Aquest esdeveniment és una de les activitats més úniques del nostre centre, on l’alumnat i el professorat s’uneixen per a una causa noble. Comprar un detall per regalar no només és un gest senzill, sinó que també és una oportunitat per a gaudir i passar-ho bé. Els nostres alumnes s’ho passen d’allò més bé, i nosaltres, els professors, també!

Per preparar un Mercadet Solidari exitós i renovar els nostres aparadors, us animem a dur articles com roba, joguines, llibres, bosses, mocadors i bufandes, sombreros, bijuteria, objectes de decoració i tot allò que considereu que pot ser d’interès i servei per a altres persones. Recordeu que tots els articles han de trobar-se en bones condicions. La imaginació està al poder!

Amb la vostra participació, estarem contribuint a fer una diferència significativa en les vides de les nostres famílies i veïns. Gràcies per ser part d’aquesta meravellosa iniciativa solidària. Us esperem amb els braços oberts al Mercadet Solidari del Serpis!