4PDC visita Milar Rafa Molins

Els nostres estudiants de 4ESO PDC exploren el món dels electrodomèstics en una productiva excursió a MILAR RAFA MOLINS

Hui el nostre alumnat de 4PDC ha tingut l’oportunitat de visitar l’establiment MILAR RAFA MOLINS, un referent en el nostre barri del món dels electrodomèstics. Aquesta visita, part d’un procés d’aprenentatge pràctic, ha resultat ser una experiència enriquidora que ha permés als joves endinsar-se en el món de la gestió de reformes i l’elecció d’electrodomèstics.

Des del moment en què han arribat, els alumnes han sigut rebuts amb calidesa i hospitalitat per l’equip de MILAR. Els experts en electrodomèstics s’han esforçat per brindar una informació exhaustiva als estudiants, compartint el seu profund coneixement sobre la varietat de productes disponibles i com prendre decisions informades en la compra d’electrodomèstics.

L’objectiu principal de l’excursió és proporcionar als estudiants les eines necessàries per a buscar informació essencial en gestionar una reforma en la llar, en particular, la substitució d’electrodomèstics. Durant aquesta situació d’aprenentatge, els joves estan aprenent a prendre mesures precises i a analitzar les característiques tècniques dels electrodomèstics, garantint que les seues eleccions siguen adequades per a les seues necessitats específiques.

El Departament de Tecnologia, responsable de l’activitat, s’enorgulleix de brindar oportunitats educatives significatives i pràctiques als nostres estudiants. Experiències com aquesta no sols expandeixen el coneixement dels estudiants sinó que també els proporcionen habilitats valuoses que podran aplicar en la seua vida quotidiana i futures reformes en la llar.

Agraïm a MILAR RAFA MOLINS la seua hospitalitat i suport en aquesta visita educativa. Esperem amb interés futures oportunitats d’aprenentatge i col·laboració.