El Cor del Serpis: Emotiu retrobament musical

Hui, en un càlid i harmoniós acte, hem celebrat la primera trobada del Cor de l’IES Serpis. Amb l’energia del nou curs 2023-2024, l’objectiu: forjar llaços d’amistat a través de la música.

Els alumnes de primer curs i els nous participants han sigut rebuts amb els braços oberts pels seus companys més veterans i els professors, demostrant l’hospitalitat i simpatia que caracteritza al Departament de Música. Junts, s’han embarcat en un amé acte de vocalització i pràctica coral.

Els estudiants més experimentats han compartit el seu talent en cantar una bella cançó per a inspirar als més joves. “Pujarem dalt dels cims” ha sigut la peça triada per a transmetre la passió i el compromís dels integrants del cor. Els alumnes han dramatitzat les lletres de les cançons i han explorat diferents tons vocals per a trobar la seua zona de confort. El resultat ha sigut una melodia vocal encantadora que ha dibuixat un somriure en la cara de tots els assistents.

En aquest esdeveniment s’han compartit riures, cançons i emocions. No hauria sigut possible sense la dedicació dels professors de música, que agraeixen l’alta participació de l’alumnat i l’assistència d’algunes mares d’alumnes i professores de l’IES Serpis.

Els estudiants de 3ESO-4ESO també mereixen un agraïment especial per la seua presència i suport continu. Han deixat un llegat que inspira als més joves i desitgen continuar participant en el cor fins i tot quan arriben a batxillerat.

Així que, si t’apassiona la música i l’harmonia, et convidem a unir-te a nosaltres els dimecres a l’aula de música durant l’hora del pati. Anima’t a ser part d’aquesta meravellosa experiència musical i a continuar construint records inoblidables en el nostre cor escolar!

El Cor de 1ESO brilla amb llum pròpia en aquest nou curs escolar!