Tallers de “Mecatrònica” i de “Termen a Tempest” en la UPV

Dimecres passat els alumnes de 4t d’ESO de Tecnologia assistirem a la UPV per a realitzar dos tallers: Mecatrònica i Tecnologia i Música.

El taller de Mecatrònica es va realitzar en el Departament de Sistemes d’Enginyeria Automàtica. Mitjançant els sistemes d’actuació, de sensorización i de control, més els actuadors elèctrics, els alumnes van programar un robot mòbil explorador.
El taller de “Termen a Tempest”, es va realitzar a l’escola d’Enginyeria de Telecomunicacions. En aquest taller es va realitzar un xicotet recorregut per la història de l’ús de la tecnologia electrònica en la creació musical, utilitzant com a punt de partida un Theremin, considerat el primer instrument musical electrònic de la història, fins a arribar als nostres dies.
Va ser una intensa jornada d’aprenentatge.