Visita director E.I. DuDua

El dia 30 de novembre vam tindre l’honor de conéixer a Tomás que a més de ser el director de l’escola infantil DuDua ha sigut un gran mestre per a nosaltres, ens va ensenyar el mètode que ell utilitzava anomenat CEMEDETE, vam fer diverses activitats motrius com també ens va inundar de coneixements i saviesa. Des d’ací li volem donar les gràcies a Tomás per la seua motivació i per la qual ens va incrementar a nosaltres, gaudint i aprenent en cada pas que donem.

Tomás el director de l’Escola Infantil DuDua va vindre a l’IES Serpis a transmetre’ns les seues experiències i ensenyar-nos com es treballa en el seu centre, en el qual implementa el mètode CEMEDETE. Aquest mètode s’estructura entorn de la Teoria de Nivells Harmònics del Desenvolupament i va ser creat fa més de 50 anys pel Dr. José Moya Trilla. Per a sorpresa de totes, ens va explicar que aquest mètode al principi anava dirigit per a xiquets/as amb dificultats específiques en l’educació, no obstant això, aquest mètode funciona encara millor en xiquets que no presenten cap dificultat. Mitjançant jocs, cançons i motivant-nos a participar va aconseguir ensenyar-nos tot el que intenta transmetre’ls als xiquets a la seua escola infantil. Com a alumnes d’educació infantil ens sentim extremadament afortunades d’haver pogut experimentar aquesta gran aventura de la mà d’un gran professional i persona que va canviar la nostra manera de poder interactuar amb els xiquets.