Jornada Nadal · Mercadet Solidari

L’IES Serpis per fi reprén el seu tradicional Mercat Solidari després de dos anys de cancel·lació per la pandèmia de coronavirus. Aquesta activitat coordinada des de la Vicedirecció del centre per a tancar el primer trimestre, aconsegueix que la comunitat educativa comence les vacances de Nadal amb un entranyable sentiment d’unitat i convivència.

És una jornada molt especial que es celebra des de fa més de deu anys en la qual no sols es venen productes de segona mà amb finalitats solidàries sinó que també s’organitzen un fum d’activitats. Destaca el formidable concert de Nadal del Cor del Serpis, les divertides activitats lúdiques dirigides pels diferents departaments del centre així com diversos concursos artístics, literaris, culinaris i esportius.

És una gran jornada festiva en la qual el protagonista principal és l’alumnat però on s’implica a més el proferado del centre, l’AMPA, les famílies de l’alumnat i fins i tot rebem la visita de ex-alumnat i professorat retirat.

Esperem amb il·lusió que hàgeu difrutado aquest dia i que es repetisca l’any vinent.

Bon Nadal!