El Serpis amb l’Institut Confuci

El dimarts, 29 de novembre, quatre alumnes del SERPIS van assistir a un dels actes que ha organitzat l’INSTITUT CONFUCI en ocasió de la celebració del seu 15é Centenari.
Concretament Ning Ning Tang, Hushin Yu, Zihao Li, (4t ESO) i Zihan Li (2n ESO) van llegir textos en llengua xinesa i la seua traducció al castellà o valencià, presentant l’antologia de textos de LLENGÜES NO CURRICULARS que hem elaborat en el centre, en el context del Projecte d’Innovació Educativa MANERES DE LLEGIR, subvencionat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, i en el qual ha participat l’Institut Confucio, entre altres institucions educatives relacionades amb les llengües.

Tenint en compte el progressiu augment de la diversitat lingüística i cultural que tenim en el centre, amb l’activitat de lectura diària que proposem a les aules amb les antologies de FORMES DE LLEGIR, hem volgut donar visibilitat i rellevància a les llengües no curriculars, minoritàries i encara reduïdes a l’entorn familiar, contribuint a crear ponts i oportunitats per a l’intercanvi cultural entre tot l’alumnat.

La col·laboració del Serpis amb l’Institut Confucio va començar l’any passat, i esperem que es mantinga i contribuïsca a les iniciatives inclusives del centre.