Visita de l’IIS Salvemini Duca D’Aosta

Durant els dies 14-19 de setembre hem tingut la visita d’alumnat del centre educatiu SALVEMINI DUCA D’AOSTA de Florència. Coincidint amb les primeres jornades del recentment estrenat curs escolar, l’alumnat que va viatjar a Florència a l’abril en el context d’un intercanvi Erasmus+, ara ha rebut als seus corresponents florentins i s’ha produït una experiència de convivència a la ciutat de València molt bonica.

Alumnat participant en el projecte

Els hem ensenyat la nostra ciutat, els llocs i monuments que destaquen per la seua història i valor artístic, museus, i també tradicions i aspectes culturals que ens identifiquen i representen. En algunes ocasions, deambular pels carrers del centre de la ciutat i la zona de la marina va ser molt atractiu per a tots dos grups.

L’alumnat visitant va assistir a classes lectives al Serpis i, a més, tots dos grups van dur a terme de forma combinada una activitat de literatura mitjançant la qual van aprendre mútuament de les seues respectives tradicions literàries més recents.

Tota una experiència, personal i d’aprenentatge no formal.

Ens agraden els intercanvis escolars!!