L’IES Salvador Gadea és Escola Ambaixadora del Parlament Europeu

L'IES Salvador Gadea ja forma part del programa d'Escoles Ambaixadores del Parlament Europeu. El programa d'Escoles Ambaixadores té com a objectiu estimular el coneixement sobre Europa, proporcionar un conexement actiu de la Unió Europea i del Parlament Europeu, augmentar el coneixement sobre la democràcia parlamentaria europea i donar l'oportunitat d'experimentar a la ciutadania europea.

El programa a l'IES Salvador Gadea estarà coordinat pels professors Beatriz Barberá, Isabel Mora, Blanca Muñoz, Paula Cebolla, Vanessa Afonso i Miguel Ángel Ferrer.

L'alumnat que forme part del programa podrà participar als concursos d'Euroscola, podrà viatjar a les institucions europees si guanyen alguns dels concursos i tindrà reconeixement de les activitats realitzades.

Vos esperem!

European_Parliament_Strasbourg_Hemicycle_-_Diliff-1024x579