Programa ARCE 2011-2013 “Viure la literatura a través de les TIC”

escudo-ministerio
logo_arce_text_xicotet
logo_arce_mini
literatura_tic_arce

Durant els cursos 2011-13 l'IES Salvador Gadea va participar en el projecte VIURE LA LITERATURA A TRAVÉS DE LES TIC, dins el marc del programes ARCE del Ministerio de Educación. En col·laboració amb els IES Joan Oliver, de Sabadell; Bajo Cinca, de Fraga i Pau Casesnoves, d'Inca es treballà en la creació de materials didàctics virtuals sobre un conjunt de poetes, el desplegament de les competències associades i l'intercanvi d'experiències entre alumnat i professorat.

Aquest googlesite allotja els treballs realitzats i mostres d'imatge i vídeo de les trobades entre els participants dels centre implicats.

Presentació IES Salvador Gadea Aldaia

Vídeo Estellés

Trobada Fraga - abril 2012

L'IES Salvador Gadea va participar en la trobada del programa ARCE "Viure la literatura a través de les TIC" els dies 25, 26 i 27 d'abril de 2012 a les ciutats de Fraga i Mequinensa. Durant aquests dies els alumnes i professors representants del quatre centres integrats en el projecte vam compartir els treballs realitzats prèviament (recitals, vídeos, presentacions) i els itineraris i altres activitats programades per l'IES Bajo Cinca de Fraga, el centre amfitrió. Els itineraris literaris dedicats a Desideri Lombarte i a Jesús Moncada ens dugueren a passejar per Pena-roja de Tastavins, Vallderoures, Mequinensa i la comarca del Matarranya, una cruïlla cultural i paisatgística. La trobada va servir per a intercanviar experiències al voltant dels objectius del programa i perquè l'alumnat entrara en contacte amb les diferents varietats de la llengua que comparteixen els autors seleccionats.