Informació FP Dual

fp_dual
logo-fse_cas

Formació Professional Dual ordinaria

• L'alumne pot fer aproximadament entre 800 i 1200 hores. En estes hores està inclòs el mòdul d'FCT (380/400 hores).
  • Les hores es poden repartir entre 1r curs (estiu) i 2n curs.
  • Es poden fer un màxim de 40 hores setmanals. Durant els períodes lectius l'alumne ha d'incloure les hores de formació al centre (aproximadament unes 30 hores per la qual cosa només podrà estar 10 hores a l'empresa).
  • L'empresa acorda un calendari amb el tutor i l'alumne.
  • La tramitació amb Conselleria es fa des del centre i el procediment s'ha simplificat respecte la normativa anterior.
  • L'alumne ha d'estar remunerat amb una beca o contracte de formació. Les beques mínimes venen estipulades amb un percentatge del SMI. (alumne de 1r 3,54€/hora - alumne de 2n 4,96€/hora). Les hores d'FCT no han d'estar remunerades.
  • És una modalitat voluntària per l'alumne.

Enllaços i contacte

Web informativa de la Formació Professional Dual de la Comunitat Valenciana

Eres una empresa interessada en tindre alumnes en FP Dual de l'IES Salvador Gadea? Ompli el formulari i ens ficarem en contacte amb tú. També pots escriure un correu electrònic a 46016038.fct@edu.gva.es

Empreses