Informació FCT

FCTi
logo-fse_cas

Formació en Centres de Treball

• L'alumne fa 380 hores de formació en empresa en grau mitjà i 400 hores en grau superior.
  • Normalment el període de realització de les FCT és de març a juny en 2n curs però hi ha possibilitat de repartir entre 1r curs (estiu) i 2n curs (FCT flexible).
  • Es poden fer un màxim de 40 hores setmanals. Durant els períodes lectius l'alumne ha d'incloure les hores de formació al centre (aproximadament unes 30 hores per la qual cosa només podrà estar 10 hores a l'empresa).
  • La tramitació amb Conselleria es fa des del centre i el tràmit és senzill.
  • L'alumne no rep cap remuneració. Hi ha possibilitat de rebre una ajuda per desplaçament o dietes.
  • L'alumne té un segur d'accidents i responsabilitat civil contractat per la Conselleria d'Educació.
  • És una modalitat obligatòria per l'alumne per obtindre el títol.

Enllaços i contacte

Eres una empresa interessada en tindre alumnes en FCT de l'IES Salvador Gadea? Ompli el formulari i ens ficarem en contacte amb tú. També pots escriure un correu electrònic a 46016038.fct@edu.gva.es