Partit d’hoquei de la selecció amb el PAC

Divendres passat 24 de gener el grup PAC de 2n d’ESO va assistir a València a l’enfrontament entre la selecció espanyola d’hoquei i la selecció alemanya.

El partit va mantindre la tensió fins a l’últim minut, acabant en empat i amb una infartante torn de penals on la selecció alemanya va aconseguir superar a l’espanyola fent-se amb la victòria. Malgrat això, els nostres jugadors professionals no van perdre l’ànim i es van acostar als xiquets i xiquetes per a parlar amb ells i signar autògrafs, sent un gran exemple d’esportivitat i demostrant als més joves que guanyar no ho és tot.

A més de veure la trobada entre aquestes dues grans seleccions, els alumnes de l’IES Rafelbunyol van participar en una sèrie d’activitats esportives relacionades amb l’hoquei durant gran part del matí. En aquestes activitats i jocs van prendre part molts instituts i col·legis de València, per la qual cosa xiquets i xiquetes de totes les edats van compartir aqueixa divertida estona de la mà dels monitors pertanyents a diferents centres de Formació Professional, sent tots alumnes del Grau Superior d’activitats fisicoesportives.

La bona gestió de l’esdeveniment per part de la federació espanyola d’hoquei va permetre acostar aquest esport i els seus valors a xiquets, xiquetes i adolescents de la província de València, convertint aquest aprenentatge en un matí de diversió i convivència.