Accés a Aules: Alumnat

IMPORTANT:

• L’alumnat no disposa d’usuari fins que un docent no l’inscriu en una aula virtual.
  • Un docent pot tenir també rol d’alumnat (per exemple si és alumnat d’una escola d’idiomes)

El nom d’usuari coincideix amb el NIA, que apareix entre altres documents en la còpia de la matrícula o el butlletí de notes, encara que també es pot consultar en la secretaria del centre,  directament al professorat.

La contrasenya inicial són les tres primeres lletres del cognom en minúscules, seguides de la data de naixement en format DDMMAA. Així, per exemple, una alumna nascuda el 18 d’octubre de 2003 i anomenada Laura Mora Sanchis tindrà com a contrasenya  mor181003. En cas d’altres cognoms compostos, han d’incloure els espais a la contrasenya; en el cas anterior, si l’alumna s’haguera anomenat Laura de Mora Sanchis, la contrasenya seria  “de 181003”, amb un espai entre “de” i la data de naixement.

L’alumnat pot canviar la contrasenya per defecte col·locant el ratolí sobre el seu nom (cantonada superior dreta de la pantalla), seleccionant Preferències i després Canvia la contrasenya.

En cas de no poder accedir amb aquesta informació, o en cas d’haver oblidat el nom d’usuari i/o la contrasenya, l’alumnat ha de recórrer a algun dels docents que l’han inscrit en l’aula virtual, que disposa d’un procediment per a reiniciar la contrasenya.

Accés a Aules: Alumnat