25 de novembre. Dia internacional contra la violència de gènere

El passat 25 de novembre es va celebrar al centre el Dia Internacional Contra la Violència de Gènere. Per a commemorar aquest dia l’alumnat de Valors de 1r, 3r i 4t d’ESO, juntament amb l’alumnat de 2n d’ESO (i amb la col·laboració també de Maria Teresa Vañó, de 1r de batxillerat B)  van realitzar una sèrie de cartolines que simbolitzaven els diferents esglaons de l’escala de la violència de gènere que posteriorment es van penjar al hall de l’institut. A més, al finalitzar el segon esplai els alumnes Ernesto Ferre i Lidia Francés, de 1r de batxillerat B, ens van llegir un manifest en contra de la violència de gènere. També cal afegir que durant tot el dia i van estar projectant-se al hall durant el temps d’esplai una sèrie de curtmetratges en contra de la violència de gènere.