CURSA SOLIDÀRIA

El proper divendres 27 de setembre a l’IES Professor Manuel Broseta, realitzarem una cursa solidària amb una doble finalitat: per una banda, donar visibilitat i recaptar diners per a “l’Associació de familiars i amics de malalts d’Alzheimer de Banyeres de Mariola” i per una altra, celebrar la Setmana europea de l’activitat física i l’esport (durant tota esta setmana, l’alumnat està realitzant diferents activitats esportives als esplais, que conclouen el divendres 27 amb la Cursa i amb la celebració de l’últim divendres de mes, on l’alumnat es queda a dinar i realitza diferents activitats físiques fins les 16:30h)

Pel que fa a la Cursa, les inscripcions s’obriran demà dimecres i dijous en els dos esplais. APUNTA’T!!

La cursa se celebrarà el divendres 27 de setembre a les 13:15h

Cada participant a la cursa, al fer l’inscripció rebrà un carnet de participant amb el que es compromet a donar 1 euro per poder inscriure’s i a buscar 3 patrocinadors (poden ser familiars, amics, professorat, etc). Els patrocinadors es comprometen, amb la persona participant que patrocinen, a pagar-li uns diners per cada volta que el participant realitze al circuit de la Cursa (per exemple 5 cèntims, si realitza 10 voltes, el patrocinador haurà de donar-li 50 centims, és a dir 5 cèntims per cada volta realitzada)

Els diners que cada participant recapte ha de portar-los, juntament amb el seu carnet, el proper dimecres 2 i dijous 3 d’octubre durant els dos esplais.

VINGA, INSCRIU-TE JA!!

SOM ESCOLA…FEM ESPORT