SETMANA EUROPEA DE L’ACTIVITAT FÍSICA I L’ESPORT 2024

La setmana que ve se celebra la setmana europea de l’activitat física i l’esport (del 23 al 27 de setembre)

Des del departament d’Educació Física, juntament amb l’alumnat de 2n de batxillerat, estem organitzant tota una sèrie d’activitats per a tots vosaltres!!!

Estigueu atentes i atents estos dies perque publicitarem les activitats que es realitzaran i es portaran a la pràctica al llarg de la setmana, durant els segons patis. Són activitats voluntàries que estan obertes a qui vullga fer un extra d’activitat física.

Anima’t i PARTICIPA!! (recorda que pots aconseguir punts extra amb estes activitats)

També estem organitzant una cursa solidària per al divendres 27. Precísament eixe divendres 27 de setembre, aprofitant que és l’últim divendres de mes, l’alumnat que vullga, es quedarà a dinar al centre i participar en els tornejos que han preparat l’alumnat de 2n de Batxillerat i així celebrar la setmana europea de l’esport.

Totes estes activitats estan organitzades pel departament d’Educació Física i l’alumnat de 2n de batxillerat de l’optativa d’EF.

Com veieu hi han moltíssimes activitats, al nostre institut volem que tu jugues, participes, et rigues, disfrutes, compartisques, et divertisques, faces esport….EL BROSETA ES MOU!!! Vine, esteu totes i tots convidats a participar!

SOM ESCOLA, FEM ESPORT!!