Final autonòmica de Colpbol

Recordeu que la setmana que ve, en concret el proper dijous 30 de maig, disputarem a Burjassot les Finals de la Lliga oficial de Colpbol (LOC)

Els equips de Colpbol (de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO) del nostre centre, participaran el proper dimecres 30 de maig, a les finals de la Lliga oficial Autonòmica de Colpbol, dins dels Jocs esportius escolars.

La jornada es disputarà a les instal·lacions esportives del Poliesportiu de Burjassot, i jugarem contra equips d’Alcoi, València, Llombai, etc.

L’organització dels Jocs esportius escolars ens subvenciona el transport i desplaçament a Burjassot. Des d’ací volem agraïr a la Direcció General de l’esport d’Alacant, per la seua ajuda.

A partir de demà dilluns podeu passar pel gimnàs a arreplegar les autoritzacions.

SOM ESCOLA…FEM ESPORT!!