No tan diferent

Tot té un principi, el que ací ens trobem és el d’obrir el cicle de TAPSD (Tècnic en Atenció a Persones en Situació de Dependència) amb el seu alumnat a la comunitat de Pedreguer. També el de la inclusió compartint aquest projecte que s’inicià el curs 2022-23 amb la creació del llibre “No tant diferent” amb les usuàries i usuaris de l’Associació de Persones amb Discapacitat de la Marina Alta (ADIMA).

Aquest projecte d’aprenentatge-servei ha continuat aquest curs traslladant l’obra a la representació teatral que es donà lloc el passat 1 de març a l’Espai Cultural de la localitat. Obrint-se més el projecte a l’alumnat dels CEIP’s Alfàs i Trinquet qui treballat el llibre varen assistir de matí al primer acte i, de vesprada amb el segon acte, on varem rebre un públic sensibilitzat amb la inclusió. Com és l’oferta formativa del cicle de Grau Mitjà de TAPSD i de Grau Superior d’Integració Social de l’IES de Pedreguer.

Agraïm des d’ací a totes les persones que han fet possible aquest projecte; en primer lloc a l’alumnat de la promoció 22-24 per la seva implicació i per tot el treball realitzat, a ADIMA per obrir-nos sempre les portes, a la direcció teatral Miguel Ángel Balbuena, al professorat i a l’Ajuntament de Pedreguer per la prestació dels recursos necessitats.