Projecte “Conta’m un conte”

En el departament de Serveis Socioculturals i a la Comunitat s’ha dut a terme de setembre a maig el projecte Aprenentatge-Servei «Conta’m un Conte». Projecte que finalitza la seua primera part amb l’elaboració d’un conte “No Tan Diferent”, elaborat per l’alumnat de 1r de TAPSD i les persones usuàries d’ADIMA.

Aquesta iniciativa sorgeix de la necessitat de promoure la sensibilització i la normalització de les persones amb diversitat funcional des de la infància, sent a través d’un conte una de les millors maneres pel seu valor educatiu a l’hora de transmetre valors.

S’han dedicat molts dies d’esforç, il·lusió i alegria, culminant el divendres 5 de maig amb l’acte de presentació del conte en l’espai cultural de Pedreguer i el 10 de maig amb el lliurament de 300 exemplars a tots el xiquets i les xiquetes de 0-6 anys del CEIP El Trinquet, CEIP L’Alfàs i l’Escoleta Municipal La Glorieta.