Visita professors Gelsenkirchen (Alemania)

Dos professors de Berufskolleg Am Goldberg en Gelsenkirchen (Alemanya) han visitat el nostre centre per establir línies de comunicación i programar propers intercanvis d’alumnat dins del programa Erasmus+ de Formación Professional.

Encara que no tenim els mateixos cicles formatius, venim col-laborant dins del projecte KA-229 We Go Green. Una experiéncia que ha estat realmente enriquidora. Amb el desig de continuar una relació tan fructífera i valuosa, hem realizat diverses accions:

Així celebrarem una reunió del’equip CICFP(comissió d’internacionalització del centre, formacio profesional)amb el professorat alemany per tractar diseñar propers intercanvis i altres temes realacionats amb el programa Erasmus+. Una de les qüestions tractades es l’organització de mobilitats d’alumnat entre els dos centres docents amb totes les qüestions logístiques que implica.

Reunió amb diverses empreses de la comarca de l’horta Nord i València per establir nexos i acolliment d’alumnat Alemany on podrán desenvolupar les seus competencias professionals.

Una d’aquestes empreses va ser información i turismo de l’ajuntament d’Allboraia. Vam ser rebuts amb molta cordialitat i establirem unes línies de treball per al curs vinent. L’ajuntament disposa de dues oficines de turisme, una a La Patacona i una altra a Saplaya i están en vies d’obrir una de permanent.

-Reunió amb el Coordinador Erasmus de l’IES per donar-los a coneixer els diferents projectes Erasmus i la línea de internacionalització del centre; docs ells, sols coneixien el projecte de FP on  hem cooperat.

-Visites culturals a la Marina de València i activitats esportives  a instalacions marines. Al no ser la primera vegada que ens visitaven ja coneixien el centres històrics tant de València com d’Alboraia així com l’horta i els principals trets identitaris com l’orxata, que tornaren a assaborir.

Ha estat una estada profitosa a nivell de cooperación i plantejaments pel curs vinent i enriquidora per a enfortir els lligams ja creats.

WhatsApp Image 2023-04-27 at 00.27.18 (2)