CONSELL ESCOLAR de l’IES Misteri d’Elx

• Candidatures eleccions Consell Escolar
    Com ja s’ha informat el 23 de novembre se celebraran les eleccions al consell escolar. Els pares i mares que vulguen presentar candidatura han d’emplenar el document corresponent i enviar-lo/entregar-lo en secretaria (03014538.secretaria@edu.gva.es). El termini … Llegir més
  • Eleccions Consell Escolar
    El 23 de novembre celebrarem les eleccions al consell escolar. Esperem la seua participació com sempre. Poden consultar el cens electoral de les famílies al tauler d’anuncis del centre.
  • Sorteig junta electoral Consell Escolar
    La data de la realització del sorteig per a l’elecció dels membres de la junta electoral serà el pròxim dia 13 d’octubre de 2023.
  • 18 novembre ELECCIONS CONSELL ESCOLAR
    Recordem que el pròxim dijous, 18 de novembre, se celebraran les eleccions al Consell Escolar de l’institut.
  • Elecciones a Consell Escolar
    Informació sobre les eleccions a Consell Escolar del centre, que se celebraran el pròxim 18 de novembre.