Admissió 2024-2025

L’ALUMNAT ADMÉS QUE REALITZE LA MATRÍCULA TELEMÀTICA HAURÀ D’ENTREGAR EN EL TERMINI ESTABLIT ELS DOCUMENTS DE MATRÍCULA EN EL CENTRE

Quin alumnat ha de fer admissió?

Si estàs cursant enguany…I vols matricular-te el pròxim curs en…Has de fer la sol·licitud d’admissió en línia en estes dates:
4ºESOBatxillerat4 al 10 de juny.
4ºESOCicle Formatiu de Grau Mitjà4 al 10 de juny.
1r Batxillerat / 2n BatxilleratCicle Formatiu de Grau Mitjà / Cicle Formatiu de Grau Superior24 de maig al 3 de juny.
Un Cicle FormatiuUn altre Cicle Formatiu24 de maig al 3 de juny.
He fet la PROVA D’ACCÉS a CFGM o CFGSCFGM / CFGS24 de maig al 3 de juny.
2n o 3r ESO i has sigut proposat per a FPBFormació Professional Bàsica (FPB)24 de maig al 3 de juny.
ESO / Batxillerat o FP en un altre centre i vols matricular-te en l’IES L’ArabíESO / Batxillerat /
FPB / CFGM / CFGS
4 al 10 de juny.
24 de maig al 3 de juny.
Qualsevol alumnat de l’IES L’Arabí que vulga canviar-se de centre.ESO / Batxillerat /
FPB / CFGM / CFGS
4 al 10 de juny.
24 de maig al 3 de juny.
6é primària en un CEIP que no siga:
– Ves-los e Vents
– Santíssim
– Racò
ESO4 al 10 de juny.

Fases del procés d’admissió.

1.- Sol·licitud. Com es fa l’admissió?

• De manera telemàtica a través d’este enllaç: https://portal.edu.gva.es/telematricula/es/inicia-proceso-de-admision/
  • Per a entrar al sistema només necessites el teu DNI, el NIE, el permís de ciutadà de la Unió Europea o el passaport de la persona que realitzarà la sol·licitud (pare, mare o tutor/a legal). Amb eixe document podràs obtindre la teua clau d’accés (una clau diferent per cada alumne). Pots llegir-ho més detallat des d’ací.
  • Una vegada confirmada l’admissió en línia no s’ha d’entregar res en el centre.

2.- Requisit acadèmic

• Alumnat que ha d’entregar el requisit acadèmic:
    • Alumnat que es canvia d’institut i ha triat en admissió com a primera opció l’IES L’Arabí.
      • Alumnat d’ESO: fins al 28 de juny.
      • Alumnat de batxillerat: fins al 04 de juliol.
      • Alumnat de Grau Bàsic: fins al 01 de juliol.
      • Alumnat de Grau mitjà i grau superior: fins al 03 de juliol.
    • Heu de portar l’original. Es pot entregar l’original. En cas de no voler entregar l’original, portar una fotocòpia i ací us la compulsem.
  • Alumnat que no ha d’entregar requisit acadèmic:
    • Alumnat dels CEIP Racò, Ves-los i Santíssim.
    • Alumnat que este curs escolar ha estudiat en l’IES L’Arabí i contínua els seus estudis en el centre.

3.- Comprova les llistes d’admesos

• Llistats provisionals:
    • ESO: 16 de juliol.
    • BAT: 16 de juliol.
    • FPB: 5 de juliol.
    • CFGM o CFGS: 9 de juliol.
  • Llistats definitius
    • ESO: 22 de juliol.
    • BAT: 25 de juliol.
    • FPB: 12 de juliol.
    • CFGM o CFGS: 23 de juliol.

4.- Matriculació.

• Si en el llistat definitiu t’han admés en l’IES L’Arabí consulta el següent enllaç.
  • Hauràs d’entregar eixa documentació de manera presencial en l’IES L’Arabí en estes dates:
    • Matrícula Presencial
      • ESO: 22-26 Juliol
      • BATXILLERAT: 25-31 Juliol
      • FPB: 15-18 Juliol
      • CFGM / CFGS: 23-29 Juliol
    • Matrícula Telemàtica
      • ESO: 22-25 Juliol
      • BATXILLERAT: 25-30 Juliol
      • CFGM / CFGS: 23-29 Juliol.