Planificació 9 de setembre

Estimades famílies.

Com segurament sabeu, el curs escolar 2024-2025 començarà oficialment dilluns que ve, dia 9 de setembre

En el cas del nostre centre, la jornada del dilluns 9 serà d'acolliment de l'alumnat. Els grups es reuniran amb les seues tutores i tutors per espai d'una hora, aproximadament.

L'horari habitual de l'institut i, per tant, l'inici de les classes entrarà en vigor el dimarts, dia 10 de setembre.

L'acolliment del dia 9 de setembre serà una trobada entre l'alumnat i la persona que tinga la responsabilitat de la tutoria del grup al qual pertanyen. A més, s'entregaran els següents materials i documentació:

1. L'horari personalitzat de cada alumna i alumne, amb l'especificació del professorat, les aules i les assignatures optatives per a cada estudiant.

2. El lot de llibres actualitzat per al curs 24-25, sempre que l'alumnat pertanga al programa Xarxa Llibres.  L'alumnat que porten les seues motxilles al centre, per a així poder guardar els llibres que se'ls entreguen.

3. L'agenda del Joanot 24-25, si l'alumnat pertany a l'AMPA del centre. Si no és així, l'agenda es podrà adquirir en els següents dies a un preu que ens comunicarà la pròpia Associació.

Durant l'acolliment de l'alumnat demanem a les famílies que no esperen a les seues filles i fills a l'interior del centre, ni en l'aulari ni al pati. Us donem les gràcies a compte per això.

Al llarg dels pròxims dies publicarem l'aula al qual haurà d'acudir cada alumne i cada alumna, així com el nom de les persones tutores. Tal informació estarà també disponible en l'institut el dilluns, dia 9.

Estem encara completant la plantilla del professorat del nostre centre, però confiem que ja estiga pràcticament completada a principis de la setmana que ve.

Així mateix, el grup en el qual estarà cada estudiant és el que ja apareix reflectit en l'aplicació Web Família, encara que és cert que encara estem realitzant ajustos i podria haver-hi algun canvi en els primers dies del curs.

La jornada d'acolliment del dilluns, 9 de setembre, es farà de manera escalonada i seguirà la següent planificació:

ACOLLIDA DE L'ALUMNAT – DILLUNS, 9 DE SETEMBRE

HORA GRUPS LLOC
9.00 1 ESO Organització al pati.

Les tutores i tutors acompanyaran els seus grups a l’aula.

10.00 2 ESO Aula per publicar
11.00 3 ESO Aula per publicar
12.00 4 ESO Aula per publicar
13.00 FPB

BATXILLERAT

Aula per publicar

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Us desitgem un gran inici de curs.

Salutacions.

Resultat de les Cangur 2024

El passat 21 de març van tindre lloc a la Universitat Politècnica de València les proves cangur 2024, en les quals van participar alumnes de l’IES Joanot Martorell dels cursos 3r, 4t i 1r de batxillerat. Per a 1r i 2n d’ESO, les proves van tindre lloc en el nostre centre el 22 de març. Durant el curs, el departament de matemàtiques ha dedicat els patis dels dimecres a la seua preparació.

Volem destacar els bons resultats de l’alumne Pau Acero Moreno, el qual ha quedat el número 29 de 2075 participants, i les alumnes Olga Maria Cavalcanti de Oliveira i Elena Ferrando Bórnez, les números 51 i 83 de 2261. De la mateixa manera podem destacar que 16 estudiants del nostre institut han quedat dins del 20% dels millors alumnes.

Admissió Formació Professional Bàsica

Per a participar en l'admissió al cicle de grau bàsic d'informàtica d'oficina del centre, l'alumnat deurà:

• Presentar la seua sol·licitud telemàtica del 24 de maig al 3 de juny en la web https://portal.edu.gva.es/adminova/
  • Presentar el consell orientador en paper en la Secretaria del centre sol·licitat en primera opció fins a l'1 de juliol. El 27 de juny aquelles persones que no tinguen marcada en la seua sol·licitud que han aportat el consell orientador rebran un correu informatiu.
  • Llistat d'admesos provisional: 5 de juliol. El centre on se li adjudica el lloc escolar el podran consultar en la web https://portal.edu.gva.es/adminova/ o en el tauler d'anuncis del nostre centre. Poden presentar reclamacions telemàtiques al llistat des del 5 fins al 9 de juliol.
  • Llistat d'admesos definitiu: 12 de juliol.
  • La matrícula (lliurament de documentació) de l'alumnat es realitzarà de manera presencial en la Secretària del centre del 15 al 18 de juliol.

Més informació sobre el procediment d'admissió en: https://ceice.gva.es/es/web/formacion-profesional/admision-alumnado-en-ciclos-formativos

Més informació sobre FP: https://www.todofp.es/

Cuadro admision cas 1

XERRADA: COEDUCACIÓ. Bloc 3, Sessió 8

Hola a totes i tots, el proper dimecres dia  7 de febrer a les 17:30 està programada la sessió 8 del bloc 3 del programa COEDUCACENTRES.Tindrem amb nosaltres a Itziar i Isa, creadores del moviment El latido de la mariposos” que tractaran la temàtica relacionada amb la violència masclista i vicària.

Enllaç: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_YmYwMTFhN2YtNGIyYS00NzYwLWEyODAtMjQyMWI3NzE2ZDg2%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%2273dd1114-ef7d-40c7-8669-569d32e7e29b%22%2c%22Oid%22%3a%22e16c4048-34c1-4a24-805e-c0146021862b%22%7d

Segona reunió online dels alumnes ERASMUS+ GREEN AMBASSADORS amb els alumnes de Hamburgo

Hui hem realitzat la segona videotrucada amb els alumnes d’Hamburg. L’alumnat ha tingut l’oportunitat de canviar d’interlocutors i poder conèixer tots els alumnes alemanys. Ja tenen moltes ganes de conèixer-se en persona.

També els han estat comentant les activitats i els tallers als quals estan assistint per aprendre a gestionar convenientment els residus i poder transmetre aquesta informació a tot l’alumnat del centre per tal de convertir el nostre institut en un centre més sostenible.